Rana-2004 1 haftadır hergün üzerine çiş geçmiş bi şekilde kalkıyo.. 10 aylık olacak 1 hafta sonra hep aynı bezi kullanıyordum memnunum paddlers ama bu hafta böyle oldu önerisi olan var mı sleepy külot bez aldım gece olanı oda geçirdi anlamadım gitti
Dadam Rana-2004 bedeni küçük geliyor olabilir, diğer bezi bilemiyorum ama külot bezlerde kolay kolay Sızdırma olmuyor çünkü
Burcu35 Rana-2004 Sleepy gece bezi kullanıyoruz biz bazen taştığı oluyor ama genel olarak memnunuz aslında. Çok yüz üstü uyuyorsa oda taşmada etkili
Kahvedelisi Rana-2004 sabah 5 gibi değiştirmeyi deneyin birde cunku bebekler büyüdükçe gece gündüz ayrımı yaptıklarından gece boyu tutup sabah 5 gibi uyku hafifleyince hepsini birden yapıyorlarmış bezde daha içine cekemeden tasıyormus
Rana-2004 GunesliHayat 5 beden kullanıyoruz aslında olmadı gereken 6 da denedim aynı şekilde oda geçirdi
Mom28 Dadam AA kuzum seni gördüğüm iyi oldu baby turco mu ne onu kullaniyorum 5 numarası baya iyi ve çok güzel.bez pisikte olmadı kızım lastikleride çok iyi sıkı değil iz yapmıyor yani ben memnunum 🥰
Dadam Mom28 sipariş verdim kuzucum yolda 6 numara aldım sleppy de öyle kullanıyorum diye bakalım bekliyoruz 😁 elimde sleepy de kalmamıştı eşim dün 80 li paket almış bakalım nolcak 😂
Mom28 Dadam 😂😂Olsun bezin zararı yok.evde şuan Molfix(pişik yapıyor çok nadir kullanırım ki bitsin genelde kaka yaoacagi zaman takıyorum 😂) bide a101 bezi var daha en sonda bunu aldık hepsinin bitmesini bekliyorum
Busem06 Rana-2004 yatmadan önce değiştirirseniz taşmıyor benimde tasıyordu yatmadan heöen önce yıkıyıp poposunu kremliyorum ve temiz bez takıyorum sabaha kadar idare ediyor bu arada moşfix 5 numara kullanıyorum ben tabi kızım 19 aylık
Mom28 Dadam hiç sorma yaa molfix neden iyi gelmiyor bilmiyorum bide büyük paket almıştım bitmiyor kız vallahi bitmesin deseydin o hafta biterdi 😂
Mlkannesi Rana-2004 bezin bedeni ya büyük ya kucuk geliyordur biz prima kullanıyoruz bezimiz bitmek üzereydi bi dönem geçirmişti bi kaç defa numarası değişmesi gerekıyordu kucuk gelmişti o ara
Gizem61 Rana-2004 canım bende paddlers kullanıyorum. 4 numaradayken aa baktım hep sızıyor artık çiş kaldırmıyor hemen 5e geçmiştim. Şimdi 6 no kullanıyoruz hiç sıkıntı yok ama bazwn oluyor ondada üşüyorr. Üstü açık yattığından ondan yani. Bez numarasını değişmelisin