dilara92 canım sanırım bu postla ilgili sormak istediğin 😊 Ben Ordu ya taşındım memleketime oğlum da 1 hafta olacak sünnetini yaptırdım. Ben kesinlikle yenidoğan sünneti düşünüyordum ama uzayan sarılık olduğumuz için nasip olmadı maalesef. Öncelikle bir anne sonrasında da bir sağlıkçı olarak cevap vereyim. Biz lokal+çok hafif sedasyon ile yaptırdık sünnetini. Uyumadı ama damardan çok hafif bir sakinleştirici aldı. Açlık dışında sünnetinde öncesinde ve sonrasında çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık ama emdiği için açlık konusunda maalesef zorlandık göğsüme gelmek istedi sürekli 🤦🏻♀️ Benim içinde onun içinde zordu. Eğer taşınmasaydım Acıbadem de Selçuk beye yaptırmayı düşünüyorduk. Yine aynı hastanede Gonca Hanım da var o Prof. Kendisi. Uyutmuyorlar küçük bebişleri endişelenme. Zaten doktorla konuştuğunda çok daha iyi aydınlatıyorlar seni 😊