İlk başlarda verilen ek gıda doyurmak için değil,alıştırmak için demişti doktorumuz.aynı şekilde beslemeye devam ettiğim bebeğime günde 1 kezde ek gıda tattırıyordum öğlen beslemesi öncesinde.ek gıdaya başladım emzirmeyi veya mamayı azaltayım diye düşünüp düzeninizi bozmayın.aynı şekilde besleyin,günde 1 kezde tadım yaptırın.büyüdükçe ek gıda porsiyon haline gelip öğün oluyor zaten ☺️