Merhaba anneler benim minik 10 Mart’ta 2.yaşını bitirecek Allah ın izniyle son 3 haftadır aşırı yorgun düştüm sabah 4-5 te uyanıyor saçma sapan takıntıları oluşmaya başladı başka odada süt ver diye ağladı geçen gece yarısı, yine dün gece illa bezimi çıkar. Ondan önce anne beni soy üzerimde bişey kalmasın 🤯🤯🤯 uyandıktan sonra sürekli ağlar oldu uyumadan önce de öyle. Ne zaman geçer var mı tecrübeli anneler teselliye ihtiyacım var😿