ozdef bu zamanlarda bebeklerde gece uykularında sıçrama veya sık kalkmak çok normal. sebebi gün içerisindeki hareketlerinin artması yeni deneyimler heyecanlar. bebek uykuya dalınca bu deneyimleri pekiştiriyor ve sıçramalar yaşıyor. yani sağlıklı gelişiminin göstergesi😌
ha her bebek bunu yapmıyor bu da anormal değil. ama bu aylarda olması normal diye biliyorum. büyüyorlar çünkü aynı şekilde benim oğlumda 10 gündür yaşıyor. 7 ay 14 günlük💕