Mom070 benim oğlum 17 aylık. Sabah sekizde kalkar , öğlen en geç 1 de uyur. 2:30-3:00 kalkar. Akşam en geç 9 da uyur. Her bebek uyandıktan sonra 4 aaat sonra mutlaka yorulur, uykusu gelir. Bizler bazen geç kalıyoruz . Oda oynarken anlamıyor. Çok yorgun yatırırsanız da çok sık uyanır . 4-5 te kalkan bebek en geç on da uyumalı. Uyku saatine yakın hareketli olan herşeyi evde kısıtlayın, azaltın . Işık, tv , baba . 😌