Artık taşımakta çok zorlanıyorum. Boyum 1.50 kilom 45 ama göğüslerinin toplamı 3 4 kilo vardır. İnanın bıktım usandım artık. Boyun ağrısı omuz ağrısı da yapıyor. Emziriyorum. Bebeğim de küçük. Sütüm biter diye de korkuyorum. Ve göğüslerim büyüklüğü görüntüsü her şeyi bitti. Ucunda ki kahverengi kocaman oldu ve rengi hala normale dönmedi neden acaba. Bir de bu ameliyat hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazın cidden çok rahatsızlık verici