Merhaba kızlar , kızım 30 aylık , babaannesi bakıyordu ancak kızımın aşırı aktif olması ve babaanne’nin yetememe durumu oldu hergün ağlayarak götürme ve orada yine mutsuzluk, sonunda babamızı ikna ettim ve kreş ile anlaştık, şuan esnek çalışma saatleri var 10 da götürüp 3 te aldık maksimum 10-4 arası kreş te olacak , henüz bezli , dün ilk günüydü bırakınca başta çok ağladı ancak içeri girip bekledim bir süre sonra kendi oyun oynamaya gitti bende çıktım arkamızdan ağlamış ancak sonra oyuna devam etmiş, kahvaltı öğle yemekleri uyku saatleri var, 2-3 yaş grubuna gidiyor sınıfında bir bezli var , yaza doğru bizde bırakacaz insallah, bu yaş gurubu kreşe giden anneler var mı nerelere dikkat etmeliyiz? Bağışıklık destekleyici neler yapıyorsunuz , kreş hastalıkları ve covid den korkuyorum 🙇♀️