defne-2 😊 evet bizimde ayni oluyor. Ben merak edilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum. Zatwn sürekli kakasını vucudunu kontrol ediyorum. Anne sütü aliyor. Simdiye kadar benden de kaynaklı bir alerjik reaksiyonumuz olmadı. Ama ne zaman muz tadımı yaptırsam kakasını bu şekilde yapti.