elizabeth vallahi bu.bebege göre değişir. Bebek sakindir ,eşinizin dediğini uygularsınız. Ama çok hareketli ise pesinde koşmak sizi de yorar. Benimki atom karınca gibi, hiç yormam kendimi ,kaldırırım zarar verebilecek şeyleri. Laftan anladığında, yapma etmeyi anlar zaten .teori de evet böyle olmalı, hiçbirşeyi kaldırmayıp, hayır demeli ama pratikte öyle olmuyor . Ben hayır deyince gözümün içine baka baka ayağımı yalamaya çalışıyor, birde gülüyor 😁 yurutecle gelip ,ayagimdan corabimi alıp kaçıyor 9.5 aylık bebeğim. Neyi ,nasıl anlatayım şimdi 🤭