Svlcftc Merhaba hanımlar 15 aylık yürüyen kızıma ilk adım ayakkabısı alıcam araştırmalarm sonucu vicco oldu ama vicconun hangi modeli daha iyi ilk adım ayakkabısı tavsiyelerinizi bekliyorum … smdiden teşekkürler
Gizem61 Svlcftc kızım şuan 2 yaşında hala vicco kullanıyorum içindeki süngeri yumuşak ayak rahatsız etmiyor ve bedeni neyse o oluyor. Valla son numarası olana kadar vicco ya devam edicem sanırsam 😌
Gizem61 Svlcftc ilk adım olacağı için ayağı tamamen sarsın canım böyle yarım ayakkabı alma yani ben öle yapmıştım ablamdan duymuştum
momaysegul Merhaba ben bunu almıştım memnunum hafif ve güzel fiyatı da iyi bence 👍🏻 https://ty.gl/e5jghibi
Astalavistababy Svlcftc momaysegul bende bu modeli aldım çok güzel bi ayakkabı bizimki sarı renk Hepsiburada da 82 TL trendyoldan daha uygun
TalentedMom Svlcftc ben yeni sipariş verdim karşılandı henüz elime ulaşmadı günlük ayakkabı yazıyor çırtlı olanından