Minikkoalammm
Bende 16 haftalıkken falan nöbet geçirmiştim. Öncesinde 5 6 senedir nöbetim yoktu ilaçları falan bırakmıştık. Çok uzun sürmediği için bebekte bir şey yoktu Çok şükür kızım 2 buçuk yaşında gayet sağlıklı. Sadece kendine çok dikkat etsin yorulmasın, stres yapabilecek her şeyden uzak dursun. Bebek doğduktan sonra mutlaka yanında biri kalsın çünkü uykusuzluk çok yoruyor. Ben ilk haftada 2 kere daha nöbet geçirmiştim ilaç kullanmama rağmen🙄
Çok çok geçmiş olsun inşallah sıkıntısız atlatır süreci.