RundownMom Merhabalar.Bebeğim 13 aylık. Möllers Balık yağı kullanmak istiyorum. Sanırım 3 yaş sonrası 1 ölçekmiş. Benim gibi bebeği bu aylarda olanlar nasıl kullanıyorsunuz ?
Sevilay61 Oglum 2 yaşında o aylarda bir çay kaşığı kullandık hala da öyle. 3 yaşa kadar 1 çay kaşığı dedı doktor.
sedaykn RundownMom Evet günde 1 çay kaşığı. Zaten üzerinde de 2,5 ml öneriyor. O da yaklaşık 1 çay kaşığına denk geliyor. Ama ben balık yediği günler vermiyorum.
RundownMom RundownMom içerisinde d vitamini de var görünüyor. Ayriyeten d vitamini de veriyor musunuz peki?
RundownMom Mom107 içerisinde d vitamini de var görünüyor. Ayriyeten d vitamini de veriyor musunuz peki?
RundownMom ozgurunannesi içerisinde d vitamini de var görünüyor. Ayriyeten d vitamini de veriyor musunuz peki?
Rizeligelin RundownMom 11 aylıktan beri kullanıyoruz 14 aylık şuan 1 çay kaşığı kullanıyorum doktor tavsiyesiyle
RundownMom Rizeligelin içerisinde d vitamini de var görünüyor. Ayriyeten d vitamini de veriyor musunuz peki?
RundownMom sedaykn içerisinde d vitamini de var görünüyor. Ayriyeten d vitamini de veriyor musunuz peki?
Mom107 RundownMom yok vermiyorum artık dr zaten 1 yaşından sonra bıraktırdı oğlumda bıngıldağı falan küçüktü o zaman