Bu sabah oğlumun eline elma verdim dişleri kaşınıyor diye o arada kahvaltısını hazırlıyordum daha sonra altını değiştirken o kadar çok ağladı ki o arada burnunu sileyim derken damağı kan doluydu düşmedi birşey olmadı birden bire ağladı ve baktım üst sol ön bi dişi yok yani görünmüyor ama çizik gibi yarık ama öyle belli belirsiz sizce diş midir ztn Bayadır diş bekliyoruz damakları şiş bembeyaz her şeyi ağzına götürüp parçalayacak gibi kemiriyordu bu arada 10 ay 3 günlük tecrübeli anneler yazarsa sevinirim 🥰