Minikkoalammm Merhaba kizlar iki senedir kullanıyorum burayı. Telefon değişikligi ile yeniden açtım. Ablam epilepsi hastası 10. Senesinde hamile kaldı beş aylık ve nöbet gecirmis acaba bu durumu yaşayan var mı bebeğine bişey olmuş mudur