Asliee Merhaba bu ilacı kullanan var mı aranızda çocuk doktoru d vitamini ile yazdı bunu ama 3.haftaya girincemi kullanıyorduk yoksa 3.hafta bitince mi bilgisi olan kullanan varsa dönerse sevinirim teşekkürler.
Ademciginannesi Asliee biz 15gunlukken kullanmaya başladık doktorunuz ne zaman onerirse o zaman kullanın. Bana ikinci haftadan sonra gaz sorunu başlar o yüzden damlaya başlarız dedi biz başlamıştık
bayankitapkurdu Asliee biogaia az damlası mı? Ben 40ından sonra kullanmaya başlamıştım doktorumuz o zaman yazmıştı