serenittyyy Reflüsü olabilir , bir doktora gösterin bence. Ağızdan burundan fışkırma tarzı kusma ise midedendir, eğer sızıntı şeklinde kusma ise mideye fazla geliyor da olabilir. Tüm bunların yanında bağırsak enfeksiyonu içinde bir tahlil yaptırsanız fena olmaz diye düşünüyorum.( bir sağlıkçı olarak) Aklınızda kalmasın doktora götürün bence rahatlasın içiniz.