zehranurcinar bende aynı sekilden 36 haftada doğum yaptım zorunlu sezaryen olarak benim ebem bana havuç suyu demişti ama benim gebelikte şekerim olduğu için icememistim doktorum onay vermemişti doktorum her hafta kontrol altında tutup gittiğimde detaylı ultrason oldum riskli olamaya başladığında bebeğim dünyaya geldi korkulacak bir şey değil takip altında kaldığı sürece geçmiş olsun ablana❣️