Kizlar daha oncede boyle bir post acmistim. Bebegim bir kac gun once 10 gun boyubca zimaks abtibiyotik kullandi o sure icerisinde istahsizlik basladi 4. Ay atagimi yoksa antibiyotikten mi anlam verememistim uyanikken 3-4 saatte bir acikip 30-40 cc nadiren 120 cc iciyordu b3nde uykuda beslemeye basladim oylelikle 150 cc iciyordu antibiyotigimiz bitti 4. Ay asimizi olduk yine istah 0 4. Ay asisi istahsizlik yapti mi sizin bebeklerde ? ne yapacagim ben nasil bir yol izleyecegimil bilmiyorum kafayi siyirmak uzereyim deneyimlerinizi benimle paylasirsaniz sevinirim sizlerde boyle bir sorunla karsilastiniz mi yardimci olursaniz sevinirim