Kizlar ikeanin uzayabilen yatagini kullanan var mi? Tam karar verdim kizim 18 aylik..
gicirdiyor ve alt tahtalari katlaniyor diye yorumlar okudum ama kullananlardan bazilarida cok memnun ..aldik alacaz derken bugun bir baktik kizim besiginden cikmis bizim yataga gecmis allahtan bitlestirmistik..model şu ikeanin hem kiraciyiz cikma ihtimalimiz var montessoriler cok yer kapliyot gibi geliyor hemde daha sonrasi ici uzuyor bu yatak yerede yakin baya


Ama aklim su montessoride de kaliyor


Ikea yatagi kullanan varsa yazabilir mi