Esilam Merhaba anneler kızım 7 aylık yatırmadan önce meyve püresi yediriyorum 3 saat uyuyor ama sonrasında gece saat başı uyanıyor emmek için ama doymuyor gibi acaba devam sütü versem beni emmeyi unutur mu siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
pasaninannesi Esilam sütünüz varsa sizi emsin mama son çare olmalı... belki de bi sıkıntısı vardır onlar emerek sakinleşiyor ve bu aylarda bize daha çok bağlanmaya başlıyorlar kalkmasının sebepleri bunlar olabilir
Fadimeaylinnnn Esilam doyuyorsa sakın verme bazen huysuz olabiliyorlar damağı falan da ağrıyor olabilir ben mama verdiğim için oğlum beni sadece 6 ay emdi çok pişmanım keşke vermeseydim ona alıştığı için bırakıyor memeyi
Ferhunde Esilam msma vereceksen cnm anne memesine benzeyen biberonlar var onlardan al unutmaz seni emmeyi