Gizemayaz biz de 15 günlüktü kestirdik. Oncesinde emiyordu ama bir sure sonra meme ucuna kayıyordu. Kilo kaybi cok oldu, o nedenle kestirdik daha da iyi emsin diye. Ama ozellikle sol memeyi hic emmek istemiyor su an. Böyle degildi, anlayamiyorum nedenini.