Gokbayes2018 Arkadaslar 2 aylık bebeğim var, doğdugunda saçları daha çoktu resimlere bakıyorum da. Şimdi çok azalmış. Sizinde öylemi
Sewalss Gokbayes2018 bizim de o aylarda dökülmeye başladı 4.5 aylık olmak üzereyiz daha dökülüyor :) doktor normal diyor. Bebek saçları dökülüp daha gür olacak şekilde çıkıyormuş.
Ttgb255 2 buçuk aylığız biz iyice kelleştik valla napcam bilmiyorum doğduğunda da çok yoktu kazıtmak istiyorm kayınvalidem erken daha diyo
Gokbayes2018 Doğdugunda vardı epey, ama şimdi varız azaldı. Bıde neredeyse 15 gundur konak var kafasında