Aryaarya Öncelikle hayirli olsun Ben oğlum 14 aylıkken 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim doktor 6 aya kadar emzirebilirsin dedi , daha sonrasında ikiz gebe olduğumu öğrenince doktor bi an once kesmen lazm bünye kaldirmaz dedi 4 aylık gebeliğime kadar devam ettm sonra bıraktırdım her şeyi denedm ama fayda etmemişti bi arkadaşım siyah bant yapıştır dedi onunla bıraktırdım 1 defa istedi eh olmuş dedim bi daha hic istemedi tavsiye ederim 🌸