Bebeğim sadece baba diyo gün içinde konuşuyorum herşeyi anlatıyorum ama yok konusmuyo kitap okuyorum bazen iki sayfa sonra sıkılıyor ne yapacam hiç bilmiyorum konuşmasını çok istiyorum resimli kartlardan gösteriyorum bı çok kez tekrar ediyorum başka neler yapabilirim 😐😐