Merve merhaba öncelikle post çok için çok teşekkürler 🤎 kızım yeni 19.ayına girdi. 30 kelimesi belki biraz daha fazlası vardır. Bu aralar öğrendiği kelimeleri bir kere söylüyor bir daha uzun süre söylemiyor sanırım yeni kelimelerini tekrar tekrar söylemeye henüz cesaret edemiyor çekinerek tekrar etmek isterse ediyor mesela alkış mutfak falan diyor sonra söylemeye çekiniyor. Bu aralar zaten çok sıklaştı öğrendiği kelimeler. Mamak (yemek) bitti, baba gel, anne bak, bıgı bıgı(balık) yok böyle basit ikili cümleleri yaklaşık 1-2 aydır var. İnek,kuş, ördek sesleri gibi hayvan seslerini, araba sesini vs bayağıdır taklit ediyor. Çok kitap okuyoruz o kadar çok okuyoruz ki anlatamam 🙈 ama bu Kitaplar, dikkat güçlendirme setleri ve kartları sayesinde bilmediği şey yok diyebilirim. (Zaten devamlı bu ne bu ne diye soruyor çok tekrar yapıyoruz )Yani henüz söyleyemediği nesne ve canlı isimlerinin olduğunu biliyor mesela kitaplarından kızım hangisi anahtar, hangisi tişört, hangisi diş macunu, hangisi lego vs diye sorduğumda hiç düşünmeden net olarak gösteriyor inşallah yakın zamanda tümünü söyler 🌸