Merve merhaba benim oğlum 26 aylık anne baba dede anneanne emmi otur kalk su mama park elma orda burda ve bir kaç tane de sayı söylüyor bir iki beş ve on gibi yada baba gel anne kalk gibi ifadelere var ama bizim yanımızda böyle yabancıların yanında konuşmaz o yüzden de herkes neden konusmuyir bu cocuk diyip duruyorlar sizce normal mi logolarıyla oynar bunu kim yaptı diye sorarım ben der bide benim ismimi eşimin ismini falan da söyler maymun karga falan da der bütün hayvanları nesneleri sebzeleri meyveleri falan bilir zaten en sevdiği şey kitaplardır neden böyle acaba dışarı da bunun yaşıtları konuşurken bizimki pek konuşmaz şimdiden teşekkürler cevabınız için