Var mı başına gelen dün doktora gittim her ikisinde de varmış en büyüğü 1 cm ultrasonla belli oldu doktor 6 ay sonra kontrole gel dedi. Kafama takılan şey ultrasonla bu kist in iyi mi kötü mü oldugu kesin anlaşılıyor mu. Parça falan alalım demedi basit kist dedi yine de korkuyorum