Ayse_21 Hanimlar kizim 6 aylik oldu sutumd3 biraz yetmiyo aptamil kullaniyorum suyunu onceden kaynatim surehiye koyuyorum o su soguyor o kaynamiş suyu daha sonra ılıtıp mama yapiyorum yeniden su kaynatmiyorum olurmu oyle
Berilinannesi_ Ayse_21 Her seferinde kaynat, ılıt mama yap zor oluyordu. Dün bende öyle yaptım gece de çok rahat oluyor 😌
Vanilya Ayse_21 Evet çünkü ilk bir tam kaynatıyorsunuz zaten. Sonra ılıyor ikinciye hafif ılıtıyorum bende pratik oluyor.
Prensinannesii Ayse_21 cnm termosa koyuyorum gece ısıtmakla uğraşmıyorum daha iyi oluyor ufak bir termos alabilirsin
Sevgilimmm Ayse_21 evet bende cezve ile suyu kaynatıp kavanoza koyuyorum. Mama yaptıkça biberona yeteri kadar döküp mama ısıtıcısında uygun sıcaklığa getirip yapıyorum. Her seferinde yeniden kaynatmaniza gerek yok . Kaynamış suyu ısıtıp yapabilirsiniz