Asliark Kizlar bundan 4 yil once ceyizime alinan schafer compact celik tencere setinin kapaklari kırildı sırayla kullsnamiyorum artik belki bilen vardir sadece kapak temin ederler mi acaba
3children1mom Asliark Bende 9 10 yıl önce almıştım Sheafer Tüm set tencere takımı, çatal bıçak, kahvaltı takımı, yemek takımı, Ama hic memnun değilim kulpları kırıldı bir kaçının
Melindaninannesi Asliark internette tekli kapak satılıyor. cm olarak bilginiz varsa ona göre alabilirsiniz. 😇
Purely Asliark canım onu fabrikayı ara bi sor yada yetkili servis gini bişeyleri varmı ilinizde arastir. Isteğe gore ayri veriyorlar çünkü. Yedek parça mantığı gibi oluyor
Dkk Asliark ikinci el uygulamalarında sadece kapak satan vardır mutlaka , bu tarz şeylerin parçaları kolay bulunabiliyor
Asliark Resim atamadim kizlar kiyamiyorum bi kpak yuzunden yeni set almaya 3 yillluk evliyim 1 kusure almistik kapaklari yenileyip kullanmak daha mantikli geldi
Asliark 3children1mom aynen valla yine sizin 9.10 yil olmus daha 3 yil oldu belli aralikla kırıla kırıla kapak kalmadi 😂 toplayip cöpe atasm var ta ozmn 1300 e almstik kiyamiyorm ya cydanlk akitiyo bide kullanamiym
Asliark Ceyizdeki en buyuk pismanligim kapak hafif elinizden kaydigi an catir catir su telefon koruyucu gibi kiriliyo parcapincik oldu hepsi incecik uyduruk hi cam kapak
3children1mom Asliark ☺️ bende o kadar dikkat ederim ama oluyor işte hirdavatcilarda olabilir trendyol a falan baksana belki tekli kapak satiliyordur Bende karacanın diamond serisinden almayı dusnuyorum şimdi nasıldır acaba😬 Cizilmiyor diyorlar ama🤷🏻♀️
Asliark 3children1mom schafer alma bidaha canimda 😅valla bilgim yok karaca alan cok ama arastirmak lazm
mgymst7038 3children1mom ya ben diamondun sahan setini aldım makina da yıkadığından yoksa ısıdan mı bilmiyorum ama kulpların rengi açıldı bir acayip oldu kulplarındaki kaplama soyundu birde Kaynanam çizmeyi başarmış sağolsun 😁@
Momsbabyy Asliark Garanti kapsamında ücretsiz gönderiliyor ama kırılan parçayı istiyorlarmis. Garantisi bittiğinde de ücretiyle temin edebiliyorsunuz aldığınız yerden diye biliyorum siz yine de aldığınız yere bi sorun🥰
3children1mom mgymst7038 Yaaa o kadar umitliydim ki 🙈 Reklamlarda gördüm sporcu kadınlar demirle vuruyordu falan bisey olmuyordu 🧐🤔 Kaç derecede yıkadınız kullanma talimatına göre mi yıkadınız halde böyle oldu🥴