Hanımlar sancım geldiğinde hastahanede bana bir iğne yapıldı. Açılmanı kolaylaştıracak dediler. Ama ben o iğneden sonra sanki içmiş içmiş kafayı bulmuş gibi oldum. Elimi kaldıramadım uyku bastı. Odadan ameliyathane arası(2 adımdı) yürüyemedim. Doğum yaptıktan 1 hafta sonra doktorumu ziyarete gittiğimde o iğneyi sordum ama söylemedi. Sen şoka girmiştin o yüzden o haldeydin dedi. Ama ben doğum öncesindede sonrasındada çok sakindim. Bu iğneden yapılan var mı? Adı nedir acaba bunun bilen var mı?