Yuksell merhaba anneler. Kızım 4 aylık doğduğu günden beri aynı sorunu yaşıyoruz. Pamuğu kaynamış ılımış suya batırıyorum tek seferde siliyorum üzerinden ikinciyi geçmiyorum. Masajı da emerken mutlaka yapıyorum artık okadar bastırıyorum ki gözü çıkcak diye korkuyorum. Göz damlası da kullandım ara ara. Maleseff 4 ay oldu geçmek bilmedi. Geçirenler var çevremde aynı yöntemle. Biliyorum. Umarımmm sizinkiler tez vakitte geçer bende artık bitsin istiyorum.