izmir35 canım ben kızımı ne kadar çok meme versemde yinede bibiron veriyordum ve hala daha hem erdirip hem biberon veriyorum alışöadı bibderona. Bence biberona alışılmaz bebek memeyide kesmediğim sürece. Bide bebeğin doymadığı içindir bak diyorsun mama verince uyuyor ben ilk kızımds bilmediğim için az bile olsa doyuyor sanıyordum. Geceleri uyumaz sürekli ağlardı bende zorla uyuturdum ama şimdi ikinci kızımda anladım ki ilk kızım duymadığı için uyumuyor o yüzde sürekli ağlıyordu ben ilk kızımı aç aç yatırıp emdiriyormuşum. Gece uyumaz çok uykusuz kalırdım ama ilk olduğu için sürekli bana derlerdi bir kaçık bile olsa sütün o bebeğe yeter onun midesi ne kadar ki küçücük. Dedikleri için ben bebeğimi doyuyor sanıyordum. Ama ikinci kızım hem emiyor hemde mama veyorım ve geceleri çok rahat uyuyor o da bende. Bence her bebek anne sütünden sonra mama verilmesi lazım. Bence emdir emdirdikten sonra gazı güzelce çıkar bu defada mama ver rahat uyusun minnak yavru