Balporsugu 4 öğün yapıyorum genelde ama diş doneminoldugu için 3 e düştük bu ara. Kahvaltı da peynir zeytin yumurta tost patates yogurt pekmez kaymak gibi şeyler veriyorum degisyor hergun. Öğlen genelde ya çorba yada kabak borkoli karnıbahar gibi şeyleri haşlayıp veriyorum. Akşam bziimle yiyor ’ne yaptıysam uyumadan öncede meyve ve muhallebi yemeidgi için biseyler uyduruyorum kuru meyvelerle falan aşure tarzı bisey yapıyorum mesela pekmezle onu çok seviyor