Miss Bugün bebeğim 30 günlük hepatit-b 2.aşısını olduk ama bu kilo ölçümlerinde hep kıyafetle tartıyolar ve kendı doktorumuzda kilomuz farklı çıkıyor tabi baya savsaklar gıbı olmuyormu
Mehmetalininannesi Miss bizdede oyle ölçtü eksik yazmadi grami öylece yazdi doktorda farkli cıktı tabi sonuc. Aşı sonrası bebeğinizin durumu nasıl. Ateş vs. Bi durum oluyor mu yada her zamankinden farkli bi durum
ftmird Bizimde ilk öyle kıyafetle tarttı aynı gün doktor da tartmıştı kıyafeti düşşe de arada 200 gram oynadı tartı da doğru ölçmüyo yani neye göre hesaplicaz bilmem