Arkadaşlar 21 aylik oğlum henüz sadece baba diyor oda binde bir anne de diyorum baba diyor aciktinmi diyorum hı dıyor kelime üretmiyor mamma abla dede bunların hiçbirini söylemiyor ama sürekli ııı ııı diyerek şişeleri anlatmaya çalışıyor ismini çağrıldığında hı diyor normalin lütfen ben aydinlatin korkmalimiyim normalmidir☹️