26262626 2 aylık bebeğim damağıyla sıka sıkı bi göğsümü yara etti. Veremiyorum versem daha kötü olacak. Çabuk geçirecek bir şey var mı? İki üç o göğsümü vermeyim desem sütten kesilir göğsüm. Napabilirim nolur yardım edin
Hamileee 26262626 benim bebeğimde 2 aylık ve dediğiniz gibi damağında sıkarak tahriş etmişti çok ağrıyordu lansinoh krem sürdüm birkaç kez sürdüğüm gün geçti ağrısı acısı tavsiye ederim 👍
Ikraltan Garmastan pomat diye bir krem var canım onu al emzirirken de iki ya da üç kere diğer göğsünü sonra yara olanı ver hiç vermezsen hem bebeğin unutur hem de süt üretmemeye başlar bir de göğüs ucunu tamamen ağzına aldığından emin ol
sevgikzm 26262626 Lansinoh aynı gün geçirir ağrıyı da azaltıyor sürdüğünüzde denemediyseniz deneyin derim
Canmars 26262626 Ozanlanmis zeytinyağı çok iyi geliyor. Aktarda satılıyor. Hemen geçecektir emin olun