Prens_annesii ben düzenli serum fizyolojik sıkıp burun aspiratörüyle çekiyorum günde ½ kez. Gerektiğinde 3 kez falan. Serum fizyoloji eczaneden hemen alabilirsiniz reçetesiz. Burnunu çekmenizi tavsiye ederim ama doluysa. Öksürük bizdede oldu 2 gün önce doktora gittim, alerjik olabilir dedi kuru öksürüktü ciğerde bir şey yok dedi. Yün toz kokulardan uzak tut dedi. Geçmiş olsun. Biz 3 ay 6 günlüğüz. Hatta dün burun aspiratörü yanımda değildi çok ağladı hemen gittim aspiratörü aldım çektim cocuk sustu, emmekte istemiyordu öyle olunca