Günaydın, dün 2. Ay aşısında ebe kan ilacını kullanıyorsun dimi bebek için çok önemli falan dedi laf arasında. Eve geldikten sonra aklıma geldi, ben 1 hafta kullandım kan sulandırıcıyı sonra aklıma bile gelmedi ya, doktora da şu an ulaşamadın ne gibi bi sıkıntı olur ki çocuk için. Ben sadece bana pıhtılaşma olmasın diye verildiğini düşünmüştüm.