urasinannesi34 Annesininefesi henüz erken ben 7aylik koydum doktora danıştım on dk günde geçirmeden koyabilirsin demisti
Uveecim Annesininefesi yani indirimde fln bulduysan al koy canım ama oturtsan da pek bişi anlamaz savrulur içinde 😊 bakma sosyal medyada herkesin çocuğu 6aylıkken koşuyo uçuyo bi bizimkiler sıradan ilerliyo🤣
Annesininefesi Uveecim ahaha aynen ne bileyim onları görünce bende biz geç kalıyoruz herşeye geliyor 🤦🏼♀️😂
[silindi] Annesininefesi ben o zamanlarda.koydum yurutece 6 aylıkken desteksiz oturuyordu. 6 ay 20 günlükken koltuğa tutunarak ayakta durmaya başladı
Elfydr Annesininefesi çok erken bence ya. Biz 6 aylik oluyoruz 1 hafta sonra doktorumuza sormadan asla bindirmem. Gerekli mi ? Değil mi ? Bilmiyorum açıkçası.
Annesininefesi Elfydr ben de bilemedim 🤷🏼♀️ Kendi doktoruma soruyorum ama başka doktorlardan tam tersi şeyler duyuyorum herkes bir şey söylüyor kime inanıcam şaşırıyorum 🤷🏼♀️
Huysuzbebe Yelizdemir kas ve omurga sağlığını olumsuz etkiliyormuş ve daha birçok şey internette daha kapsamlı bilgi edinebilirsiniz doktorum yürüme arkadaşını tavsiye etti