Günaydın kızlar Kızım altı aylık olucak bir hafta sonra inşallah iki üç gün önce dişinin ikisi şişmişti sanırım biri patladı parmağımla dokunun ca tırtıklı sertlik geliyor ve o gündür gece leri çok sık uyanıyor normalde uyku muz yerindeydi uyanmadı huzursuzmu oluyor diş tenmi bilgi sahibi olan varmı ne yapmalıyım