Benim bebis 2 ay 28 günlük 3 gün önce oldu. Bende sizin gibiydim her anne gibi endişeli. Ama o kadar rahat oldu ki hiç acısı olmadi. Lokal anestezi iğnesi yapılırken ağladı bı o kadar. Herkes ilk ciste çok ahliyorlar falan demişti ama onda bile ağlamadi. Gayet kıpır kıpır durmadan devam ediyo 😀 pipisinin oraya karton bardsk koyduk, pipi beze yapimasin diye o baya iyi oldu. Şimdiden çok geçmiş olsun