Merhaba anneler yardımınıza ihtiyacım var, oglusum 4aylik ve sadece anne sütü alıyor son 1haftadir kakasi kötü kokulu ve biraz yeşile yakın. İlk gün çok aşırı kötüydü kokusu hatta genzimi yaktı yani o derece sonra yediklerimdendir dedim sucuk yemiştim yemedim ama kokusu hala aynı şekilde devam ediyor fakat ilk günkü kadar keskin değil acaba ne kadar daha beklemeliyim kokması normal mi?