Esraesma0109 Kızlar 44 günlük bebeğim var emziriyorum. Saçlarımı boyasam sorun olur mu? Sütüme ne kadar yansır yada yansır mı? İçeriği temiz bir boya mı olmalı? Kimler nasıl yaptı?
Deletedmom4440 Esraesma0109 organik boyayla boyayabilirsin yada diplere sürmeden ben 5 veya 6 kez boyamışımdır
pikacuu Esraesma0109 40 çıkınca hemen boyamıştım halen de kendim dip boyası yaparım. Emziriyorum bi sorun da olmadı doktorda bir şey demedi
Zlg Esraesma0109 cocuk drum organikde deseler ne kadar zararli oldugunu tahmin bile edemezsiniz.onjn icin 6ay bekleyelim demisdi ozanda hamile kalmisim boyada kalmisdi