Cnnsmy o kadar yoruldum ki devamlı gazlanmasından her emzirme sonrası gazlanma kusma bitmek tükenmek bilmeyen gaz 🤦🏼♀️ Hiç bir gaz damlası işe yaramadı her yediğime içtiğime dikkat ediyorum yine yine yine bu nasıl iş kafayı yicem artık uyumuyor gazdan dalakıyor uykuya kızım 2 ay 17 günlük ne yapabilirim var mı bi tavsiyeniz annelerim
Egurbuz20 Cnnsmy canım benim oğlumda çok gazlıydı 2 Şişe biogiai bitirdikten sonra çok şükür geçti gazı onun faydasını çok gördüm sen acaba kimyon falan mı içsen kimyonun iyi geldiğini duymuştum bazı anneler bebeğe de içiriyor hatta kimyonlu suyu
Ebru-isil Cnnsmy doktorunuza sorup sab simplex ve bigaia kullanabilirsiniz hem bigaia olanın içinde d vitamini de var tek damla kullanmış olursunuz d vitamini + probiyotikli.Bir de Biogaia olanı var onu denemedim.
Lilav21 Cnnsmy çok zor ama geçecek sabırla 🌸 karnına bol bol masaj yapın ayaklarını hafifçe karnına doğru ittirin,kimyon ve rezene demleyip için her gün iki fincan 🌸 sab simplex kullandık 2. ayda,3 aylık olunca bayağı düzelme olmuştu,genelde 3. ayda çok çok azalıyor
Mcan Cnnsmy bebekten bebeğe değişiyor inşallah çabuk biter oğlum kolik şuan 4 ay 20 günlük 3 buçuk aylıkken hafiflemişti. Ama hiç bir damla etki etmiyor sadece bi süre rahatlama omdan sonra tekrardan başlıyordu gerçekten çok zor bi süreç sabır en büyük etken. Şuan da bile hala oluyor ara ara mesela 2 den beri ayaktayız bugün 🥴🥴
Cnnsmy Egurbuz20 ikisinide yapıyorum biogia nın 2. Kutusu dün bitti bende devamlı bol kimyonlu rezene içiyorum geçen artık dayanamadım bi çay kaşığı verdim yok banamısın demedi
Jojoanne16 Cnnsmy benim bebeğimde aynı durumdaydı seni çok iyi anlıyorum sabır et herşey normale girecek . Oğlum çok gazlı bir bebekti doktor bile şaşırmıştı bu kadar gaz nasıl olur diye .. büyük insan gibi gaz çıkarıyordu üst üste ard arda , tabi uğraşlarım sonucunda . Karnını ovup ovup titreşim yaparak bacaklarını karnına doğru çekerdim. 6 ay 10 günlükken gaz sorunu bitti bi oh dedim
Mcan Jojoanne16 inşallah darısı bize tamamen biter. Bebek arabasına koydum evde tur atıyoruz resmen 🤣
Kumsal25 Jojoanne16 gerçektn bitcekmi 6 aylığıx uyku nedir bilmiyoruz 😢 sürekli gazdan uyanmalar cıkarsada rahatlamıyor uykusundan uyanıyornediyorncok yoruldum
Mcan Cnnsmy evef en sinir bozucu yanı da o okadar gaz yapar kaka yapar ama yinede bitmek bilmez sancı ağlama, 🥺🥺 sinir bozucu derken derdine çare olamadığımız için üzülüp sinirleniyoruz aslında
Jojoanne16 Cnnsmy sürüyor maalesef ama inşallah sizin ki sürmez .. tabi bunun 4. Ay atağı var .. çok büyük sabır gerektiriyor 😂 bizim atak 50 gün sürdü . Ben kafayı yemek üzereydim
Jojoanne16 Mcan hiç öyle şeyler yapmadım , o tür arabaya koyup gezdirmeler falan olmadı .. sizde yapmayın kendinize eziyet , samp simplex diye bir ilaç vardı biz onu çok kullandık yanlış yazmış olabilirim kusura bakma , o biraz işe yaradı gaz için
Cnnsmy Jojoanne16 eminim gaz gibi bizde onu zirvelerde yaşıcaz🤦🏼♀️ Peki neler oluyor bu atakta hazırlayayım kendimi
Mcan Jojoanne16 yaaa çok haklısınız ama bebeğiniz kolik mi bilmiyorum ama kolik bebek gerçekten çok zor yanı bu süreçte herşeyi yaptım hani normal bi gaz değil hergün başlardı ağlamaya belli saatler arasında gözler şişene kadar. Ne yapacağımı da bilmezdim ilk bebeğim yanımda kimse de yok. Damlaların heepsini denedim en son siizn dediğiniz kalmıştı sanırım ama dokttor artık dedi gaz damlalarını boşver 4 aylık olduu bebeğin bundan sonra düzelir dedi bu şekilde. Ama yine çok iyiyiz arada sırada oluyor artık sürekli yok
Dilanatc Cnnsmy Sap simplex damlası kullanın anında etlili ayrıyetende hiçbir yan etkisi yok bize hemde özelden doktor verdi bağorsak çalıştırıcı ve bigaia damlaları çok iyi
Cnnsmy Dilanatc şimdi nurse harveys aldık onu kullanıyorum hiç faydası olmadı artık sab siblex i demicem
Yesilimm Cnnsmy Canım bebeklerde bu gaz sorunu yeme içmeyle alakalı diyil bence. Çünkü bende çok şeye dikkat ettim ama yinede bebegimin gazı oluyordu. 3 ay tamamında inşALLAH ki biter. Kolay gelsin🌹
Mcan Yesilimm yani normalde yemeyle de. Alakası var tabi yanlış besleme de ayrıca bebeklerin sindirim sistemi henüz dünyaya geldiklerinde alışma sürecinde olduklarından da kaynaklı. Bazı bebeklerde gaz var zaten bizde yediklerimizde ve yanlış emzirme ile gaz üstüne gaz yüklemiş oluyoruz.
Sinemes Cnnsmy O kadar iyi anlıyorum ki sizi, bitmiyor derken 5. Ayına 1 hafta kala bitti bizde gaz problemi bin şükğr🤲🏻. Kendi gazını çıkarabildiği halde gaz sancısı çekiyordu kızım. BioGaia ve SabSimplex ikilisinin faydasını çok gördük biz. Birde kimyon demleyip içtim. Düzenli içseydim daha çok faydasını görebilirdim. Birde papatya çayı hem beni hem kızımı sakinleştiriyodu 😌
Cnnsmy Sinemes artık gaz damlalarından umudu kestim ama bide sab siblex alıcam bakalım teşekkür ederim