ikiprenses_annesi Kizlar 2 bucuk yasindaki Kızım Bacağım Ağrıyor Diye Ağlıyor Ovuyorum Rahatliyor sonra tekrar Bacağım Ağrıyo Diyo Nedir sebebi büyüme Ağrısı mı Acaba ? Bir yere de vurmadı
zeynnep ikiprenses_annesi kızım 6 yaşına girecek hâlâ der bacagim agriyo diye evet sanırım büyüme sancısı cekiyolar.calpol veriyorum bir süre sonra geçti diyor.
Nuryalcndag ikiprenses_annesi merhaba benim kızımda öyle acaba doktora felan götürdünüz mü? Geceleri daha sık oluyor sanki birde aynı şekilde söylüyor bacağım ağrıyor diye
Dunyaailm Canım normal bazı çocuklar büyüdüğünü hissedermiş ağrı duyarmış arkadaşımın çocuğu da öyleydi
Zalimsin Biz de şuan aynı şeyi yaşıyoruz ne kadar sürdü? Acile gittik yarın da ortopedi doktoru görecek umarım büyüme ağrısıdır
minikkizim Zalimsin ne çıktı acaba inşallah bişey yoktur. Kızımda 3 yaşında dünden beri aynı bacağıni gösterip ağrıyor diyor
ecosummm minikkizim merhaba benim kızımda tek bacağını gösterip ağrıyır dedi ama sonra geçti diyor ne yaptınız acaba
minikkizim ecosummm çok eski bı post o zamanlar götürmüştüm doktora büyüme ağrısı olabilir demişti topllama olursa ek tetkik isterim dedi ama gerek kalmadı çok şükür