İlk defa mamaya başladık saat 11 de verdim öncesinde meme emdiği için fazla geldi herhalde kustu biraz , bu saate kadar uyudu ama arada uyanıp mızmızlanıyo tekrar uyuyo , karnı mı acıkmıştır tekrar mama versem fazla mı olur ? Bu arada göğüslerim berbat halde iyleşsin diye gece mamaya başladım