Aselikra27 emiyordur ama cabuk yoruldugu için tam bosaltamıyor olabilir. O yüzden her emzirme sonrası elle sagım yapıp enjektöre koyup verip mutlaka ki sarılık degeri düssün. Ve sık emzirin illa 2 saat beklemeyin, aglaması da olmaz sarılık degeri yüksekse uykusu agır olur o yüzden gece gündüz sık besleyin, cenesi güclendikçe daha rahat emecek . saglıkla büyütn