Deren27 oğlum asla 1 yaşına kadar emeklemedi ama 7 aylıktı taytay duruyordu çubuk gibi dikildiğini düşünün kızım da 11 aylıktı emekledi hiç bisey yapmayan öyle oyun oynayan iki çocuklardı şimdi oğlum yürüyor kızımda jet gibi emekliyor emeklemek zorunda değiller dönmüyor oturamıyor desteksiz mutlaka bi hekime danışın prematüre ise düzeltilmiş yasını baz alın lütfen ve 2 yaşına kadar normal bebeklerle kıyaslama yapmayın 🥰🙏