Aysemme limonlukarpuzzz biz uzun doğumdan beri zeytinyağı kullanyorum kafasına konak falan olmadı . Olacak gibi olunca da pamukla sürüyorum geçiyor
Mommysharkdoodoodoodoo Zeytinyağı yapmayın bebekyağı sürün 20 dk kafasında şapkayla beklesin sonra güzelce tarayın tersine ince dişli tarakla ardından yıkayın. (Sürekli konak artışı varsa şampuan değiştirin çünkü oğlumun konak olma sebebi şampuandı)